Kontakt z konsultantem:
Pn - Pt
8.00 - 18.00

tel. (+48) 728 878 570

 

 Punkt obsługowy:

Pn - Pt
10.00 - 18.00

Soboty

10.00 - 14.00

tel. (+48) 42 227 34 47

hagjos@hagjos.com.pl

95-200 Pabianice

ul.Partyzancka 46

 

 

 

Office 365

Oferta

Nasza oferta skierowana jest do firm niezależnie od ich wielkości. Otaczamy opieką w obszarze IT zarówno podmioty jednoosobowe jak również duże firmy i zakłady produkcyjne. Pełną obsługę i serwis zapewniamy również placówkom medycznym, edukacyjno-oświatowym, biurom księgowo-rachunkowym.


Wsparcie IT

Nasze doświadczenie i wiedza którą wciąż staramy się poszerzać, pozwala  na rozwiązywanie nietypowych problemów, które wymagają nieszablonowego postępowania.  Pozwoliło nam to wypracować standardy, dzięki którym gwarantujemy odpowiedni czas reakcji i usuwania problemów.   Najważniejszym celem naszych usług jest utrzymanie infrastruktury sieciowej w Państwa firmie w ciągłej i bezawaryjnej pracy. Staramy się reagować kiedy występują pierwsze objawy, nim dojdzie do samej awarii. Proponujemy Państwu pomoc w usuwaniu problemów dotyczących sprzętu, konfiguracji jak i zainstalowanych aplikacji.
W zakresie wsparcia IT zapewniamy również usługi w formie pomocy zdalnej, co pozwala dodatkowo skrócić czas reakcji i obniżyć koszty usunięcia awarii.

 

Administracja IT

Specjaliści Hagjos wykorzystują między innymi gotowe rozwiązania znanych producentów jak: Microsoft, Insert, Asseco, Unizeto Technologies i wiele innych.
Zajmujemy się administracją infrastruktury IT a więc utrzymaniu i rozwijaniu istniejących jak również projektowaniu nowych rozwiązań w Państwa firmie. W naszej ofercie znajdziecie Państwo zarówno ofertę na usługi o charakterze ciągłym czyli abonament, jak również realizację zleceń jednorazowych, w zależności od potrzeb klienta. 
Administrujemy serwerami, infrastrukturą sieciową, macierzami dyskowymi, systemami bezpieczeństwa, systemami operacyjnymi, bazami danych, backupami, aplikacjami biznesowymi, serwerami pocztowymi, zarządzamy i audytujemy zasoby software’owe, monitorujemy infrastrukturę.

 

Konsulting IT

Prowadzimy doradztwo w zakresie rozwiązań technologicznych oraz wskazujemy zagrożenia wynikające ze starzenia się technologii które są wykorzystywane. Usługa konsultingu zawiera także planowanie budżetu IT oraz inwestycji. 
Jeśli w Państwa firmie używane są inne programy do prowadzenia działalności lub oprogramowanie do specjalistycznych maszyn również jest możliwość nawiązania stałej współpracy. Chętnie poszerzamy nasze horyzonty i uczymy się nowych rzeczy.

W przeciwieństwie do większości firm kwota abonamentu nie jest u nas zależna od ilości komputerów w Państwa firmie. Z doświadczenia wiemy, że takie podejście w naszym przypadku okazuje się wcześniej czy później krzywdzące dla jednej ze stron. Przykładowo mogą Państwo mieć 10 komputerów które pełnią standardowe funkcje i opieka nad nimi nie jest zbytnio czasochłonna. W innym przypadku mogą być jedynie dwa stanowiska ale jedno służące do obsługi etapów produkcyjnych lub prowadzenia księgowości i stopień skomplikowania znacznie rośnie. Dlatego w naszej firmie kwota abonamentu jest uzależniona od godzin wykonanej pracy u klienta. Mogą Państwo wykupić dowolną ilość godzin na dany miesiąc w zależności od potrzeb. Ilość godzin można zmieniać z miesięcznym wyprzedzeniem jeśli zajdzie taka potrzeba.

 

Do korzyści wynikających z podpisania umowy możemy zaliczyć:

  • Czas reakcji nawet do dwóch godzin
  • W przypadku niewykorzystania kilku godzin, mogą Państwo zawsze przeznaczyć je na inne usługi nieobjęte umową, np. poprawę strony internetowej czy wykonanie projektu graficznego. Niezależnie od wykonywanej usługi koszt roboczogodziny pozostaje zawsze ten sam (wyjątkiem od tego są usługi wykonywane na programach partnerskich których cena czasami ustalona jest globalnie przez producenta).
  • Po podpisaniu umowy wykonujemy kompletny spis urządzeń i oprogramowania, tworzymy odpowiednie kartoteki i ewidencje. W przypadku zmiany przepisów, ewentualnej kontroli reprezentujemy Państwa przejmując na siebie większość obowiązków.
  • Czas naprawy usterki jest znacznie krótszy. Oczywistym jest, że obsługując firmę i bywając w niej systematycznie lepiej znamy jej strukturę i funkcjonalność i sprawniej potrafimy eliminować awarię niż bywając tylko doraźnie w razie awarii. Każdy informatyk który pojawi się pierwszy raz lub bywa bardzo rzadko potrzebuje czasu na rozeznanie się w sytuacji a to wydłuża czas naprawy i zwiększa koszt usunięcia awarii
  • Zespół ludzi – nie ma informatyków znających się na każdej dziedzinie IT. Jeśli ktoś zna się na administrowaniu serwerami, z pewnością nie będzie jednocześnie biegły w naprawie drukarek, pozycjonowaniu stron czy obsłudze programów księgowych. W przypadku podpisania umowy, Państwa problemy nie są rozwiązywane przez jedną osobę lecz zespół składający się administratorów, grafików, operatorów, serwisantów czy programistów.


Koszt roboczogodziny jest uzależniony od ilości wykupionych godzin oraz stopnia zaawansowania Państwa infrastruktury IT. W pierwszy okresie sugerujemy wykupienie mniejszej ilości godzin i w razie potrzeby zwiększenia w kolejnych miesiącach. W niektórych przypadkach może być doliczona również kwota jednorazowa przy modyfikacji i modernizacji Państwa urządzeń, sieci lub oprogramowania aby spełniała ustalone warunki. Wszystkie kwoty ustalane są indywidualnie a koszt roboczogodziny waha się od 20zł do 300zł netto.


Serdecznie zapraszamy Państwa do współpracy

Nasi partnerzy: